Läppglans på läpparna..

Go kväll mina kära läsare!

Nu sitter jag här hemma, helt ensam vid datorn, med läppglans på läpparna och pratar med mig själv.. Låter tragiskt va? Egentligen är det inte så hemskt, det är ju roligare att man pratar med sig själv än att det är helt tyst och så blir det ju så mycket roligare också, de bästa svaren kommer ju trots allt från en själv! ;) Am I right?

Gårdagen var härlig! Finaste Emma Öhman var här. Vi såg på Glee, fotade, åt godis, chips, skrattade och hade grymt kul! Sen slaggade hon här och imorse vaknade vi och läste lite sagor o berättelser som jag skrivit när jag var liten ;) Sen gick vi ner och såg en film som heter Music and Lyrics, samtidigt som vi åt frukost, mys! Sen efter filmen var det av med pyjamasen och på med de "vanliga" kläderna, sen fick vi se att det bara var ca 4 min kvar till bussen gick och då var vi inte  klara än.. Så vi fick fort slänga på oss ytterkläderna och kasta oss in i bilen.. Emma hann precis i tid, så fort hon kommit på bussen så körde den iväg i full hast.. Men tack sötnos för en härlig lördag + söndag morgon! <3 Sen drog jag till Hangvar och var med konfirmanderna där (hjälper till lite där ibland när jag känner för det). Nu sitter jag som sagt här o väntar på att mamma ska komma tillbaka från sin promenix, så vi kan äta mat och jag slipper vara ensam.. ;)

Men pöss på er o ha en go söndagskväll! :*


en redigerad bild på fina kissen Torres.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback