Den där jobbiga, pirriga känslan..

Hallojsan alla fina läsare!
Jag har en bekännelse.. Läser ni min lilla flummiga "dikt" här nedan så tror jag ni förstår ;)

Den där känslan som jag längtat efter i en evighet, men inte fått upplevt.. Den har jag nu, i magen, men utan att ha någon att dela den med.. Det gör mig frustrerad, för jag vill att den här personen som får mig känna så här ska veta att det är hans förtjänst, men jag vågar inte berätta för jag är rädd att han inte ska känna likadant för mig och jag o killar.. Jag har så svårt att veta hur jag ska bete mig i deras närhet. Eller ja i de killar som jag känner något speciellt för, det är läskigt helt enkelt! Jag vet inte hur jag ska tackla det här.. Snälla någon, HJÄLP MIG!


Won't you please, please help me!?

Ha de gött o pöss på er fina o kärleksfulla människor!
:*






Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: .haha tack :D jag kan verkligen inte bestämma mig <3 vem pirrar du för då? ;)

2011-02-02 @ 11:42:37
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Your Soulmate

Det löser sig stumpan! Jag finns alltid här!

Puss på dig sötnos! :* <333333333333333

2011-02-02 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback