SLUTET ÄR NÄRA!

Ja, hej! Slutet är nära nu...
På år 2011 alltså! ;)

Min faster och hennes familj kom precis hit, så vi ska äta mat och umgås och ha trevligt! Sen ikväll ska jag, Julia och päronen mina dra till Bogrens och fira där som vanligt, med god mat, raketer och massa annat skoj! ^^ I år ska jag också försöka få några snygga bilder på raketerna också, gick sådär förra året, då vi knappt hade några raketer.. Men i år har vi massor! :D

Aja, jag tänkte att jag skulle sammanfatta året här lite snabbt med "några" bilder:


Middag med Jaqueline, min julklapp till henne.


"Inneboende" i staden under två veckors tid hos kusin och faster ^^

Lek med kameran och sedan lek med redigeringen någon dag i februari.

Fotografering med Julia <3

Emma ^^

AllaHjärtansDagBak med Heddis!

Vår första stora produktion, "Käre President".

Mitt 17års firande med fina vänner <3

Fotografering med Emspems ^^

Familjemys! <3

Testfotografering på golfbanan ^^

Mjau!


Våren nalkas..

Grillning med finfina tjejer <3

Fina vårblommor!

Sista avslutningen med finaste danstjejerna!

Disneykalas!


Kneippbyn med Emma ^^

SOMMAR!!!

Oförglömlig SPRÅKRESA i ENGLAND!!!

SKÅNELAND ;)

Flum med Anna! :'D

St:Olofsholm!

Wisbymaskerad med Musikalkompaniet!

Vår andra stora produktion, "FML, Lingonbacken"!

Höstfotografering i innerstan med Hedda <3

En "liten" förändring..



Jag var modell för min vän Ellas kläder, först själv, sedan tillsammans med hennes kusin :)

Julavslutning med mina och Linns få, men duktiga "dansbarn".

Klassfest med sagotema, där jag var "Vargen" i "Rödluvan". ;)

Julklappsmys med tjejerna ^^

O så var det Julen! ^^

Det var allt för mig och min sammanfattning av 2011! Men ha en supergo NYÅR nu alla!
Puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback