Nemen, nu är det Lördag!

Goddagens finisar!

Igår var jag på stan med Julia och köpte resten av alla julklappar, så nu är det klart! Nu återstår det bara "tillsnyggningen" ;) Idag har jag då slått in massa julklappar, men dock inte alla. Nu ska jag plugga och sen ikväll bär det av till Visby, där det blir fest med sagotema ^^ Jag ska klä ut mig till vargen och Maggie till Rödluvan ;) Sen om han inte ångrat sig så ska Joel vara jägarn ^^ Det ska bli spännande och se hur kreativa alla är ;) Nej, så det ser jag fram emot! ^^ Har ni tur, så kanske det kommer upp lite bilder från kvällen om några dar ;)

Nej, nu måste jag sätta igång med pluggandet..
Men ha en supergo Lördag med er!
Puss:*



Foto: Jag
Kamera: Canon Eos 100
Förklaring: Mys med tjejerna för någon vecka sedan

Kommentarer
Postat av: Soulsister <3

sv: haha nej verkligen inte.... -.-' puss :*

2011-12-11 @ 15:30:52
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Hedda

så fin bild. :)

<3 du är en fin fin vän... ;)

2011-12-11 @ 22:15:19
Postat av: JAG!

Sv Hedda: Eller hur? ;D Tack, du mää! :* <3

2011-12-12 @ 16:10:58
Postat av: Linnea -

Sv: Jaaaa, :D Har bestämt mig för en HTC med :D <3

2011-12-12 @ 16:24:43
URL: http://tusenpixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback