Tummen upp (Y)

Gokvällens!

Teatern igår var SPLENDED! Riktigt, riktigt bra var den! Shakespeare, skådespelarna, låtarna, sångarna, scenen, rekvisitan, scenografin, tja ALLT! ^^ Så tummen upp till de! Mina o Emmas cupcakes blev riktigt fina och goda dessutom, så tummen upp till de med ^^ Nej, en finfin dag blev de allt :D

Idag har jag inte gjort mycket alls, har varit så förvånansvärt trött (har ingen aning varför), menmen lyckades i alla fall ta mig ut på en joggingrunda, trots min trötthet ;) Sen har jag suttit vid pianot (spelat o sjungit) och framför datorn o sjungit karaoke ;D Nu ska jag gå ner o vara social med mina päron!

Puss på er o ha en go fortsatt kväll! :*


En bild jag tog i början av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback