Spännande..

Hallojsan!

Idag har det varit en rätt soft dag i skolan, vi har bara sett på en film och diskuterat om den, vi slöt vid ett ^^ Filmen heter Die Welle och den var riktigt bra! Ganska hemsk, då den är baserad på en verklig händelse, som skedde på typ 60-talet. Men den är verkligen att rekomendera! :)

Ikväll har jag ingen aning vad som händer.. :P Mamma o pappa ska på middag, jag var också bjuden men kände inte för att följa med, så nu vet jag inte alls som händer :P Om Julia inte ska vara med sin boyfriend, så ska vi hitta på något, så jag håller tummarna för det (missförstå mig inte gumman) ^^ Om det inte blir att vara med Julia, funderar jag på att gå o hyra en film eller se på någon film på datorn (har hur många som helst som jag vill se). Så ska bli spännande o se hur det blir ;)

Men nu ska jag.. Har ingen aning x) 
Mene ni får ha en go kväll!
Pussar :* 

Min söta lilla mupp :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback