Oplanerad Shopping (Y)

Go Kvällens!

Idag har jag varit i staden HELA dagen, med min kära moder ^^ Vi skulle lämna in bilen o fixa mina glasögon, men vi hade lite väntetid emellan, så vi gick runt och jag fyndade massa skoj också ^^ Jag shoppar typ aldrig, så är lite stolt över mig själv, samtidigt som jag har lite dåligt samvete för de pengar jag spenderade, menmen (a)

Nu ska jag pröva alla mina kläder igen o sen ska jag o mamma nog kolla på Moulin Rouge, mys! :D
Mene får dra ner nu, ha en go kväll!
Puss! :*



Saknar söta Heddis och mina andra fina, knäppa klasskamrater..
Så det är ju ett plus med att skolan börjar snart igen.. Att få träffa dem ^^



Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: en eos 550D :) visa vad du köpte! <33

2011-08-15 @ 23:16:07
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Soulsister <3

sv: ne, vi va i Jönköping den här gången ;) <3333

2011-08-21 @ 11:50:43
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback