KRÄFTSKIVA!

Goddagens nissar!

Inatt sov jag hos Julia, jag hade tydligen varit väldigt jobbig på morgonen, tagit upp hela sängen, slagit henne osv när jag hade sovit, så hon var nog lite sådär smått irriterad på mig när hon vakna (a) Menmen, jag tror hon älskar mig ändå ;)

Nu har jag skurit golvet och ska alldeles strax dra ut på en joggingrunda :) Sen ikväll blir det kräftskiva här hemma med massa trevliga människor :D

Nej, men jag får väl ta o dra ut nu då..
Ha en go dag ^^
Puss! :*



En mysig liten bild, jag tagit på min papps när han stod i mål.

Kommentarer
Postat av: Soulmate <33

Klart jag älskar dig ändå hjärtat! :* <333333

2011-08-12 @ 21:47:22
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback