Finally!

Tjaba!

Idag har jag fixat med de sista bilderna, så nu är de ÄNTLIGEN klara för uppladdning! :D
Jag har också varit på Fårö idag med Sanna från språkresan, det var riktigt trevligt! ^^
Pöss på er o ha en go kväll! :*

Mene nu har jag väl inte så mycket att tillägga, så här kommer bilderna från min språkresa i England:



En bild på mig i London, tagen av min kompis Emma.


En av mina fina italienska vänner ^^

Knäppa Emma utanför Romerska Baths.




En bild från vår föreställning.

En bild på mig i The Globe, som min kompis Nea tagit.

Så, det var nog alla (detaljära bilder), har du kollat igenom alla, ska du ha stort cred för de, för det blev ganska mååånga ;)

Men vill du se bilder mer på min upplevelse, mina vänner osv, kan du, om du har min Facebook kolla på de där, när de kommer up (vilket är inom kort) :) Ha en fin kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback