Början på Läsår #2

Gokväll snyggingar!

Idag var det då slut på sommarlovet, så det var första dagen på andra året på gymnasiet. Det är ju såklart tråkigt att lovet är slut, men det var riktigt härligt att träffa alla igen (eller inte alla, men de flesta) ^^ Idag var det bara lite upprop och lite genomgång inför året, så imorgon börjar allvaret på riktigt, då sätter lektionerna igång direkt på morgonen, men jag har karaktär (det vill säga skådespeleri) första halva terminen, så jag klarar mig ^^

Men nu känner jag för att sjunga lite (a)
Så puss på er och jag hoppas att ni haft en go dag! :*

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: jag kan inte bestämma mig om jag ska klippa eller inte :) puss <3

2011-08-24 @ 19:34:35
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback