Grattis Jaqueline!

Hallojsan!

Hoppas ni mår fint allihopa! Själv mår jag rätt bra, lite trött och är på lite smått dåligt humör, men aja annars flyter allt på ^^ I Fredags blev jag då bjuden på lite försenad födelsedagsmiddag av Veronica och Emma, supergott var det! Sen sov jag kvar hos Veronica och igår åt vi frukost, såg på Mamma Mia och jag drog till min söta vän Jaqueline som hade tjejkväll för att hon fyller år idag, så grattis till henne! Vi hade jätteskoj, med allt från kurrande nallebjörnar till breakdansande superhjältar ;) I morse vaknade jag då hemma hos henne. Jag lånade hennes dusch, åt frukost och drog till bussen. Nu sitter jag då här och uppdaterar och fixar lite grejer jag måste fixa, sen ska jag käka ost och lökhjärtan samt se på Glee (a)

Ha en go Söndag, pöss på er! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig min syster ! .. underbar kväll ! haha :D

2011-04-03 @ 22:50:11
Postat av: Jag

Älskar dig med fina du! Ho du! :D

2011-04-05 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback