Innan jag dör

Go kväll på alla er därute!

Jag tänker inte sitta här och skriva om min dag inte, hur intressant den än är ;) Jag har faktiskt inte tid till det, istället ska jag berätta om hur mycket jag hatar att läsa, men att jag idag har lånat en bok på svenskan som är helt underbar och som någon / något måste tvinga mig för att jag ska sluta läsa, jag har nämligen läs 134 sidorEN dag, JAG! Helt otroligt, den heter som rubriken till detta inlägg, "Innan jag dör" och den handlar om en 16-årig tjej som har leukemi och som snart ska dö, så hon bestämemr sig för att göra en lista bestående av tio grejer hon ska göra innan hon dör. Där finns bl.a. bli med oskulden, ta droger, göra något olagligt, köra bil (hon har varken tagit körlektioner eller körkort) m.m. Läsvärd från första sidan, har som ni kanske förstår inte läst ut den än, men tycker ändå att det verkligen är en bok att rekomendera!

Nu vill min kära far ha datorn och jag ska dra o duscha, men ni får ha det gött, pöss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback