Ingen klok rubrik..

Goddagens!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat.. Det blev ingen kusin och jag umgicks inte med min syster, eller jo men inte enbart. Det blev istället en mysig dag med familjen. Först spelade jag lite strandtennis (trädgårdstennis kanske man ska kalla det istället) med min kära bror, sen drog jag ute på en mysig skogspromenix med mina mor, sen kom vi hem igen och åt middag, sen vid typ 21 drog vi till barläst med HELA familjen, grymt mysigt! När vi kom hem såg vi på film och sen blev det nanna kudden. Det var sjukt mys! :D Idag åker mina fina syskon tyvärr tillbaka till sina respektiva regementen på fastlandet.. :( Men det har varit kul att haft de här, riktigt kul!

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, mer än att jag ska säga hejdå till mina syskon och åka till golfbanan och ta kort.           

Men ha en go sista dag på lovet nu! Pöss!



Jag tog massa kort under gårdagen föresten, som några av de kommer upp här:
(Jag brukar mer eller mindre fotografera manuellt, men igårkväll blev jag lite sugen på att testa kvällsporträtt, som jag aldrig testat förut. Det var en riktigt rolig inställning faktiskt! Så några bilder kan se redigerade ut, men de är 100 % äkta vara. )








(Bild 9, 10, 11 o 12 är kvällsporträtt
Och 11 o 12 är det min bror som tar kort)





Kommentarer
Postat av: Fannie

SV: haha jodå, bäst av de jag hört iaf ;)

2011-04-25 @ 19:43:23
URL: http://raiiinbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback