"Äkta Vara"

Go kväll happy and sad and angry faces!

Jag sitter här på Lärbro fritidsgårds LAN och tråkar lite för tillfället :P Tänkte då passa på att uppdatera här lite, bra va? :) Igår var jag ute och fotade några katter, några av de bilderna kommer förhoppningsvis upp här någongång. Blev rätt nöjd fakktiskt, det måste ju inte alltid vara solsken när man är ute och fotar, kan bli rätt snyggt ändå ^^ 

När jag ändå är inne på "fotoämnet", kan jag ju passa på att berätta att i stort sätt alla mina bilder som jag lägger upp här är oredigerade. Jag är nämligen rätt dålig på det och visst då kanske man tänker att jag borde träna, men nej jag tycker det går rätt bra att visa de originellt (?) också, tycker inte ni? Men jag kommer nog börja redigera de så småningom i alla fall :P En vattenstämpel ska jag i alla fall fixa så småningom ^^ 

Men ja, jag har inte den datorn med alla bilder på här på lanet, så jag får väl ta o slänga upp någon gammal bild jag hittar på den här datorn :P

Men pöss på er & ha de gött! :*   


Det fick som sagt bli en VÄLDIGT GAMMAL bild :P Och jag kan säga att det är väldigt skönt att få insikter och att man lär sig något! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback