HAPPY WEEK :DD

Precis som rubriken säger, så har det och kommer den här veckan vara HAPPY :DD

Igår köpte jag först ett par skor, som jag blivit helt förälskad i, sedan fick jag också reda på igår att min kamera förhoppningsvis kommer redan på Fredag! De gillar vi!! :DD

Imorgon ska jag stå på yrkesmässan och representera vår linje och på kvällen blir de Zumba med sötaste Linn ^^  På fredag är det premiär för våra filmer vi gjort den här veckan, sedan bär det av till Roma med bästaste Jaqueline och umgås med henne och katten enda till Söndag. :D Det gillar vi det också! :DDD

Ikväll blire att käka, sedan dans med alla underbara människor, sedan blire hem och se Greys Anatomy ;DD

Pöss på er!!

Hare gött!! :***






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback