Bra början på Höstlovet!

Godmorgon på er sötnosar!

Igår va de sista dagen i skolan innan höstlovet! Efter det gick jag, Inez och Hedda till McDnalds och käkade lite, sen lämnade de av mig vid busstationen och jag åkte hem.När jag kom hem åt jag, sen drog jag o Emma ut i skogen o fotade med Zacki, skojigt! Sedan var det hem och käka marrängswiss och se på idol med Tim o Pappa, sen gick jag och la mig, klockan var då bara halv 10, helt sjukt att jag la mig så tidigt en fredagskväll, men är man trött så är man.

Idag blir det då att sitta här ett tag, sen ska jag o Emma ut med några hundar o fota, sen ikväll blir det mys med henne, Carro och Julia. Bilder kommer!

Men pöss på er, ha ett gött höstlov! <3


Bilder från igårkväll:




Kommentarer
Postat av: emma ((:

erghm fint (yy) hahah

2010-10-24 @ 20:06:58
Postat av: Jag

jo du ;)

2010-10-24 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback