Vill Ha Jul NUUUU!

Åh jag har värsta julkänslan och vill ha Jul NU NU NU!! Ångesten försvinner ju inte heller av att sitta o lyssna på massa mysiga jullåtar heller ;) Men aja, inte länge kvar nu, bara någon vecka till jag o Julia ska dra till stan o handla de sista julklapparna :DD Myspys ska de bli! ^^

Jag sitter som sagt o lyssnar på lite Jullåtar, det kommer jag nog göra resten av kvällen (a) På Fredag är det matteprov, nervöst...


Här kommer några bilder som väcker lite julkänsla i alla fall ;)





Men pöss på er o ha de gött! :**







Kommentarer
Postat av: josse som är förvirrad:O

De e väl inte matte prov på fredag för fan:OOO??<3

2010-11-23 @ 16:00:13
Postat av: Jag

Jo, det är de.. <3

2010-11-23 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback