Underbara Djur

God kväll på er!

Idag har jag varit hos några bekanta och fotat dera fina Nordsvenskar och även deras 3 fina åsnor, det gick hyfsat bra, hästarna var väldigt lugna, men en var lite väl fäst vid mig, den följde efter mig som ett plåster, men söt var hon! Åsnorna var nyfikna till en början, men sen blev dom plötsligt rädda och sprang omkring.. Men några bra kort blev det allt :) Jag har även fångat några bilder på grannens fina katt Oskar nu ikväll.

Nej, nu ska ni få se bilderna, enjoy!






Pöss på er & ha de gött!


Kommentarer
Postat av: .

Varför använder du blixt hela tiden ?

2010-11-02 @ 06:51:55
Postat av: Jag

Jag vet inte, jag håller på o lär mig, så jag vet inte vad man ska ha för inställning än, för att de ska bli bra :P



vem är du btw?

2010-11-02 @ 17:46:05
Postat av: Amanda

Hihii Oskar ! :D

2010-11-07 @ 11:50:22
URL: http://nooovember.blogg.se/
Postat av: Jag

Ho du, han är en av mina favoritmodeller ;D <3

2010-11-07 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback