Massa skoj <3

Tjaloj alla sötnosar! :*

Igår var jag med girlsen hemma hos Veronica på tjejkväll, riktigt mysigt faktiskt! Vi såg på film, pratade, spelade lite, skrattade och sov. Jag kom hem därifrån idag vid 15 ungefär, då blev jag överraskad av att mina söta kusiner Vilma o Anna och min faster Sandra var här, skoj! Jag tog massa söta kort på kusinerna mina och fler kort kommer bli tagna senare, fast på en annan söt kusin vid namn Wilma som ska sova här inatt, skojigt!

Nu sitter jag här och skriver, snart kommer Wilma och då ska jag o mamma ta med henne i barnvagnen på en liten promenad och jag ska passa på att ta några kort (a). Bilderna som jag tog igår på tjejkvällen och även några av de jag tagit idag kommer upp lite senare eller imorgon för att min bror har den andra datorn som alla mina bilder ligger på, så ni får hålla er lite ;)

Men vi höres, pöss på er!



Ha de gött! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback