Kulkul helg!

Halloj alla söta!

I Fredags var jag med Inez o Karin, riktigt kul, vi va liite galna, så jag ångrar att jag inte tog med mig kameran, men aja.. Vi spelade i alla fall kort, "spelade trummor", pratade, åt massa gott m.m. SKOJIGT! :D

I går var jag med Joel, Virre, Josefine o Hedda, riktigt kul de mää! :D Vi spelade kort, dansade, kollade på youtube, snackade, fotade m.m. :)

Idag har jag först grattat pappa på farsdag, sen om en stund ska jag o mamma iväg till Anna o Stefan, sen hem o äta mat, sen bär det av till badet, sen fixa till oss lite, sen ska vi till Kappelshamn o umgås med liten del av släkten, skoj! ^^

Men pöss på er o ha en go Söndag! :*




Så, det var en kort liten bildsammanfattning från vår skojiga lördag! :D


Kommentarer
Postat av: josse

alltid lika kul att vara med dig/er:DDD puss<3

2010-11-14 @ 19:49:44
Postat av: Anonym

Tjoho! Samma här! :DD (men dig/er) <3

2010-11-14 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback