Fnissig Onsdag!

Gokväll alla underbara!

Igår var jag duktig och lagade mat till min pappa, det fick bli falafel med zsatziki och kinamix, jag blev inte så nöjd, men pappa tyckte det va supergott så då va de bra ;)

Idag försov jag mig lite, men jag hann som tur var med bussen. Sen vare skola och efter det följde jag med Julia hem, vi pluggade, smackade i oss massa gott och sen drog vi till dansen. De var skitkul, jag o Julia skrattade som bara den! våra kära danskamrater skrattade åt oss och undrade va det var med oss ikväll, men de borde vara vana vid det här laget ;)

Efter dansen drog jag med Julia hem igen och hjälpte henne att kopiera lite arbete, medan hon skrev på en annan del av arbetet. Sen drog jag hem och nu sitter jag här, ska nog gå o lägga mig snart.
Men Pöss o godnatt, sov gött! :*


Bilderna är tagna av mig för ett litet tag sen.


Kommentarer
Postat av: Julia

SJUKT kul!! :DDDD



Jag ÄLSKAR dig! :*** <3333333333333333

2010-11-24 @ 21:54:05
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jag

Tjoho :DDD <3333333333333333333333



Älskae dig mää! :**

2010-11-25 @ 15:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback