Två dagar efter doppardan..

Go morgon alla snögubbar där ute!

Jag vet att jag är lite efter med att hälsa detta men: God Jul!! Hoppas ni fick en fin jul allihop! Själv hade jag en rätt mysig jul, med fina klappar :) Jag fick en grej jag inte önskat vilket var värsta förkylningen.. Aja, hoppas den går över snart så jag kan få njuta av nyår och resten av lovet!

Dagen kommer nog se ut så här: Ladda upp de flesta av de bilder jag skulle ha gjort för ett bra tag sen, gå ut med hunden (vi blev nämligen hundvakt i tordags) och kanske gå en "fotokurs" ^^ Jag har nämligen fått en jättefin bok från min kära faffa om fotografering, så den tänkte jag läsa lite i, sen tänkte jag kolla på en dvd som följde med kameran också :)

Ha en go dag!
Pöss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback