I väntan på Facebook..

Go kvällens!

Då sitter man här och väntar på att bilderna från pappas fest ska laddas upp på Facebook. Det tar tid när det är så många bilder.. Men med bra musik, så blir allt mycket bättre!

Lördagskvällen blev väldigt lyckad föresten, jag hade jätte kul! Bäst av allt så hade pappa också det! God mat, trevliga gäster, bra framträdanden, ett bra band och en nöjd 50-åring! Igårkväll var jag pappa, mamma o värdparet från festen på en restaurang och åt trerätters, riktigt gott och trevligt! Jag drack för första gången i hela mitt liv en Caffe Latte, inte gott trots att jag hade i tre rör med socker.. ;)

På fredag är det matteprov och på måndag historiaprov.. Borde väl förbereda mig för det, men jag har verkligen ingen lust att bry mig! Menmen.. Snart är det Jullov och därefter blir det TEATER, äntligen! På fredag ska det bli såå kul med julklappsutdelning med girlsen och på lördag blir det att umgås med bästa Jaqueline!

Nu ska jag fixa färdigt på facebook, sen ska jag nog plugga lite ändå..
Pöss på er
ha de gött!



Bilderna är tagna igår på middagen. Inte så mycket människor jag vet, men de lägger jag upp på Facebook o de här bilderna lägger jag inte upp där, så därför tar jag tillfället i akt och lägger upp dom här bilderna här istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback