I have a feeling that tonight's gonna be a good night..

Hejsan alla underbara! :D

Idag är jag på jättebra humör, för ikväll ska vi har 50-årsfest för pappa och det ska bli superskoj! :D Jag köpte en  outfit igår till ikväll, den är jag grymt nöjd med! Ah, allt ska bli så kul, jag är verkligen supertaggad! 

Förlåt för att jag varit lite dålig på att uppdatera, men det har bara inte blivit av (a) I Tisdags gjorde jag o Julia fina halmbockar-outfits till onsdagens luciatåg med dansen. I Ondags hade vi då Julavslutning med dansen, tyvärr hade vi mångfall, men bra gick det ändå och kul hade vi! :D

Nu måste jag kila ner och hjälpa mamma lite inför ikväll.
Men pöss på er o ha en go Lördag! :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback