En Skvätt Tårar..

Good Evening Ladys and Gentlemen

Eller nja, jag vet inte om jag tycker att den här kvällen är så good.. Dansen ikväll blev lite dyster, med många tårar från min sida, för vår danslärare berättade att hon tänker sluta efter sommaren 2011, för att hon inte orkar och känner att hon inte är en bra danslärare längre, vilket vi INTE håller med om.. Ni kanske tänker: aa, men big deal.. Men asså jag har dansat med henne sen jag var sex år och då kanske ni förstår mig? Att hon slutar innebär kanske att vår grupp kommer sluta, för vi är rätt några och jag vet inte om någon av oss kommer ta insiativet att fortsätta träningarna, men om gruppen fortsätter vet inte jag om jag kommer ha lågan kvar att dansa, för det hon som får den där lågan att brinna..  Aja vi får se hur det blir, vinden kanske vänder..

Men ni får ha de gött! Pöss på er :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback