Dan före dan, före doppardan

Halloj alla söta, arbetande tomtenissar!

Idag fick vi äntligen jullov, tjoho! När jag kom hem var det dags för massa julstök.. Jobbigt, men skönt nu när det mesta är klart! :) Imorgon blir det då att fortsätta med resten av julstöket, vilket för det mesta blir bakning. Sen ska jag nog bestämma träff med min söta lilla tomtenisse Julia! Det vet hon inte om ännu, så schh! ;) Kan ni fatta att det bara är TVÅ DAGAR kvar till JULAFTON?? Helt sjukt! Det har gått så fort! Det ska bli mysigt med julen tycker jag, även fast jag inte har fått någon riktig julkänsla än, så ser jag fram emot den! Jag älskar julen, många tycker att det inte är något speciellt, men jag tycker det är så mysigt när man samlas med alla sina nära o kära, umgås och har kul! ^^ O så äter alla pepparkakor och blir snälla ;)

Nej nu ska jag inte slösa er tid längre, ni är väl upptagna med ert julstök? ;)
Pöss på er o ha de gött! :*

Tänk att gamla minnen kan dyka upp så plötsligt.. Bara av att se på någon.. Jag såg på dig idag och fick en äckligt deprimerande flashback.. Jag vet inte om det är känslan, eller om det är just DIG jag saknar..


Kommentarer
Postat av: din soulmate <33

pucko ;* <333333

2010-12-23 @ 14:23:14
Postat av: Jag

Haha, I knoow! ;) <33333333

2010-12-26 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback